top of page

Orienteringsgruppa i Målselv IL har pr dd ikke så mange aktive løpere. Det er noen år siden vi hadde
kretsløp, men vi arrangerer o-trim sammen med naboklubbene og i år henger vi ut tur-
orienteringsposter i tre områder.

O-trimmen er et samarbeid mellom lagene; Målselv IL, Mellembygd OL, Bardu IL, Øverbygd IL, Storsteinnes IL og har vært arrangert i over 40 år.

O-trimmen er treningsløp som arrangeres hver tirsdag fra mai/juni til september. Terminliste finner du på facebooksiden til «O-trimmen indre-Troms».

Det legges 3-4 løyper av ulikvanskelighetsgrad og lengder. Den korteste er nybegynnerløype og den lengste er ei A-løype med litt mer utfordringer.

Kjerneverdier

Glede – Fellesskap – Stolthet

Tur-orientering
I år gjenopptar vi tur-orientering og legger ut poster på tre ulike områder. Når postene er lagt ut
finner du mer informasjon på turorientering.no.

Øverst på denne siden finner du Målselv IL under «Finn arrangør». Her kan du registrere deg som bruker og kjøpe kart som du skriver ut selv. Det er også utviklet en app som kan benyttes ved registrering av koder på tur-orienteringspostene du
finner.

2015-04-27 15.12.31.JPG

Aktivitetsplan

O-trimmen treningsløp hver tirsdag fra mai/juni til september.

Tur-Orientering,  www.turorientering.no

For tiden har vi ikke så stor kapasitet for å holde kurs for opplæring av bruk av kart og kompass.
Men dersom det er flere som viser interesse vil vi gjøre en innsats for å få det til.

Meld eventuell interesse for kurs til leder i o-gruppa.

Norsk Orientering har laget kurs som kan tas på nettet her:

Kommende arrangementer

Gro Kari Hansen Tlf 95174348