Allidretten 1.jpg

Følg oss på facebook

Allidrett

Oppstarten på Allidretten er etter høstferien, hver onsdag frem til slutten av Januar.

Vi avslutter da med premieutdeling for deltakelse.

Fra Februar er det onsdagsrenn ca 8-9 gang med egen premieutdeling.

På Allidretten friver vi på med: Friidrett ute, svømming i polarbadet, ulike leker /ballaktiviteter, klatring og aking.

5-6 åringene er på en gruppe og 7-9 åringene er på en gruppe, de trener på ulike tidspunkt. De minste starter ca 1730-1815, de største starter ca 1830- 1930.

Når det er klatring, svømming og onsdagsrenn så har det vært samme tidspunkt. Det har da vært 2 aktivitetsledere og noen fra styret på hver gruppe, som har hatt ansvar for opplegget med barna.

For å sikre deltakelse i Allidretten som et lavterskeltilbud, slik at alle barn i målgruppa skal kunne delta, så er deltakeravgiften satt til 100 kr pr deltaker.

Kjerneverdier

Glede – Fellesskap – Stolthet